موج منفی شعار “مرگ بر امریکا” سبب زلزله شد و علت دشمنی‎های آمریکا با ایران (ترور، تحریم و …) همین راهپیمایی‌ها و شعار‌ها علیه آمریکاست؟

25 آذر 1396 نظرات (0) بازدید :

پاسخگویی به سؤالات و شبهات (ایکس – شبهه): آیا پیش از انقلاب، در ایران زلزله رخ نداده بود؟ پیش از این و حتی در دوره مذاکرات هسته‌ای نیز بسیار القا می‌کردند که امریکا یک نظام حکومتی صالح و مصلح است و اساسا خیر و صلاح ما را می‌خواهد، و علت تمامی دشمنی‌هایش نیز خود ما می‌باشیم(؟!)

بله، حتی برخی آنقدر مردم را سفیه فرض کرده‌اند که می‌گویند: «علت زلزله، موج منفی شعار مرگ بر امریکاست»! در حالی که اگر به آنها بگویی زلزله یک بلا (امتحان) است، با ژستی عالمانه می‌گویند: «بخش‌هایی از ایران، روی گسل زلزله است، پس گاهی زلزله رخ می‌دهد»؛ گویی که بلاها و امتحان‌ها، نباید علل طبیعی و علمی داشته باشند؟!

حکایت اینها:

می‌گویند: مردی به داروخانه‌ای رفت و از پزشک داروساز پرسید: «آقا ماست دارید؟»، او گفت: اینجا که لبنیاتی نیست، داروخانه است! آن مرد، در دارو خانه دفع حاجت کرد و گفت: «فلان کردم بر داروخانه‌ای که ماست ندارد» و رفت. فردایش این قضیه تکرار شد و روز سوم، پزشک یک کاسه ماست آورد تا رفتار این دیوانه تکرار نشود. او وارد شد و تا پرسید: «آقا ماست دارید؟»، پزشک فوری گفت: بله، و ماست را مقابل او قرار داد. اما آن مرد همان عمل را تکرار کرد و گفت: «فلان کردم بر داروخانه‌ای که ماست بفروشد»!

حالا، حکایت ستون پنجم و مخالفین مقابله در برابر دشمنی‌های امریکا نیز مانند همان مرد دیوانه است؛ برایشان فرقی ندارد که موضوع چیست؟ زلزله است، یا جنگ و تهدید و تحریم از سوی امریکا، و یا سوء مدیریت و حتی جنگ نیابتی داخلی و … می‌گویند: «علت همه اینها شعار شماست، پس مرگ بر امریکا نگویید»!

  • – این مواضع سبک، نشان می‌دهد که آنها با موضوعات و مصادیق و چگونگی آنها کاری ندارند، بلکه می‌خواهند از هر فرصتی برای ضد تبلیغ علیه « مرگ بر امریکا »، بهره ببرند.

مگر علت بیش از دو قرن استعمار و استثمار ایران و ایرانی توسط انگلیس و امریکا، شعار مرگ بر امریکای ملت ما بود؟! اصلاً مگر امریکا به الفاظ و شعارهای مردمان کار دارد؟! امروزه بیش از نیمی از مردمان دنیا، بغض جنایات امریکا را دارند  – حتی داخل امریکا – و شعار مرگ بر امریکا سر می‌دهند، چرا که ماسک دموکراسی و لیبرالیسم کنار رفته و چهره خونخوار نظام سلطه، برای همگان قابل رؤیت شده است و زیر فشار چکمه‌های طاغوت هستند و له شدن را با جان خود احساس و درک می‌کنند.

حقیقت مرگ بر امریکا:

مردم در ایران و جهان، چه مرگ بر امریکا بگویند و یا نگویند، خواست دل‌شان این است که دشمن و دشمنی نابود گردد. نظام سلطه سقوط کند، و دندان خون‌آشام از دراکولا و حیوان وحشی، از رگ حیات مردمان بیرون کشیده شود. لذا این که اینقدر علیه شعار ” مرگ بر امریکا “، جوّسازی می‌کنند، علتش این است که نمی‌خواهند این دشمن‌شناسی و دشمنی آشکار و بیان گردد، چرا که سبب آگاهی و نیز جرأت یافتن مردمان دیگر می‌گردد.

دیکتاتور، هر چقدر هم که دم از آزادی، دموکراسی و لیبرالیسم بزند، باز هم دیکتاتور است. لذا اگر چه در عمل مردمان را به خاک و خون بکشد نیز بر نمی‌تابد که آنها حتی در لفظ و شعار اظهار دشمنی کنند.

ستون پنجم:

منافقان و خودفروختگان داخلی را “ستون پنجم” می‌گویند، یعنی کسانی که به حسب ظاهر، از ملت و در میان ملت مورد هجوم قرار گرفته هستند، اما به دشمن خدمت می‌کنند! حال خواه پست و مقام نیز داشته باشند، یا مردمان عادی باشند.

کار ستون پنجم، نفوذ و ضد تبلیغ است، تضعیف هرگونه قوای داخلی است، ترویج شک و شبهه و اعوجاج در اذهان عمومی است، ایجاد تفرقه و راه‌اندازی جنگ نیابتی در میادین نظامی، سیاسی، اقتصادی و بیش از همه فرهنگی است تا قوای خودی تضعیف و دشمن تقویت گردد.

  • – هم دشمن متکبر و جاهل، بسیار پر رو است و هم ستون پنجم او در داخل دولت‌ها و ملت‌ها. و البته مانند هر از خودراضی و متکبر دیگری، تنبل و پر توقع نیز هستند و می‌خواند که طعمه، خودش بیاید و مقابل شکارچی زانو بزند، تا او حتی زحمت جنگیدن را متحمل نگردد و حتی هزینه‌ای برای این شکار را متقبل نگردد! و البته این تکبر کور کننده نیز سبب شده تا همگان را احمق فرض کنند  و ببینند! چنان که خداوند متعال در قرآن کریم فرمود که آنها خود را تافته جدا بافته و فرهیخته می‌بینند و مردمان مؤمن را سفیه و نادان! در حالی که خودشان سفیه هستند و نمی‌دانند:

« وَإِذَا قِيلَ لَهُمْ آمِنُوا كَمَا آمَنَ النَّاسُ قَالُوا أَنُؤْمِنُ كَمَا آمَنَ السُّفَهَاءُ أَلَا إِنَّهُمْ هُمُ السُّفَهَاءُ وَلَكِنْ لَا يَعْلَمُونَ » (البقره، 13)

ترجمه: و چون به آنان گفته شود: همان گونه كه مردم ايمان آوردند، شما هم ايمان بياوريد؛ مى‌گويند: آيا همان گونه كه كم خردان ايمان آورده‏‌اند ايمان بياوريم؟! هشدار كه آنان [خودشان] همان كم‏خردانند، ولى نمى‌دانند!

  • – اینها می‌گویند: اگر امریکا و انگلیس چند قرن کشور و ملت شما را به استعمار کشیدند، مردمان را استثمار کردند، به نوامیس مادی و معنوی شما تعرض کردند، سرمایه‌های مادی و معنوی شما را به تاراج بردند، حمله نظامی کردند، ترور به راه انداختند و در مجموع صدها هزار نفر از زن، مرد، کودک و جوان شما را قتل عام کردند، شهرهایتان را ویران ساختند، دانشمندان شما را ترور کردند، تحریم اقتصادی را تحمیل نمودند و …، شما حق ندارید حتی در لفظ و شعار، اظهار آگاهی، دشمنی و برائت نمایید، چه رسد به این که علنی شعار « مرگ بر امریکا » را فریاد بزنید (؟!).

سیاست فرعونی همچنان جاریست:

فرعون یک اسوه‌ و نمونه‌ای از همین فراعنه در هر عصری است که خداوند متعال حکایتش را در کلام وحی بازگو نموده است تا درس و عبرتی برای همگان باشذ.

او مردمان را با تسخیف کردنشان به استثمار کشید، تمامی آنها را تضعیف، خوار و زبون کرد، اقوام گوناگون را به اسارت و بردگی درآورد، قتل عام‌های گسترده راه انداخت، و وقتی دید یک عده ساحر از کارگزاران سابق خودش، به خدا ایمان آوردند، گفت: حالا که بدون اجازه‌ی من ایمان آوردید، من شما را به صلیب می‌کشم و دست و پایتان را به خلاف قطع می‌کنم و همه شما را می‌کشم:

« قَالَ فِرْعَوْنُ آمَنْتُمْ بِهِ قَبْلَ أَنْ آذَنَ لَكُمْ إِنَّ هَذَا لَمَكْرٌ مَكَرْتُمُوهُ فِي الْمَدِينَةِ لِتُخْرِجُوا مِنْهَا أَهْلَهَا فَسَوْفَ تَعْلَمُونَ * لَأُقَطِّعَنَّ أَيْدِيَكُمْ وَأَرْجُلَكُمْ مِنْ خِلَافٍ ثُمَّ لَأُصَلِّبَنَّكُمْ أَجْمَعِينَ » (الأعراف، 123 و 124)

ترجمه: فرعون گفت آيا پيش از آنكه به شما رخصت دهم به او ايمان آورديد قطعا اين نيرنگى است كه در شهر به راه انداخته‏ ايد تا مردمش را از آن بيرون كنيد پس به زودى خواهيد دانست * دست‌ها و پاهايتان را به خلاف (يكى از چپ و يكى از راست) ‏خواهم بريد سپس همه شما را به دار خواهم آويخت.

امروز امریکا می‌گوید:

امروز امریکا می‌گوید: اگر چه چهارده قرن از اسلام گذشته و نزدیک به یک چهارم مردم دنیا مسلمان بوده و هستند، اما ربّ (صاجب اختیار و تربیت کننده‌ی) تمام اسلام و مسلمین “من” بودم! اکنون این اسلام شما و رویکرد شما به اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه و آله، جدید است و ولایت مرا نفی می‌کند و صفوف شما را در مقابل استیلا و ظلم من آراسته و محکم می‌سازد؛ پس شما بدون اجازه‌ی من به چنین اسلامی روی‌آورده‌اید، لذا جنگ راه می‌اندازم، ترور می‌کنم، تحریم اقتصادی می‌کنم … و همه اینها را نیز حق خود دانسته و قانونی اعلام می‌کنم.

خودکشی از ترس مرگ:

بعد ستون پنجم، این نوکران بی‌جیر و مواجب و خوار، به ما می‌گویند: مبادا شما حتی در لفظ شعار « مرگ بر امریکا » سر بدهید و دشمنی خود را اعلام کنید و به گوش جهانیان برسانید. این تجاوزات، جنایات، جنگ‌ها، نسل‌کُشی‌ها، کودک‌کُشی‌ها، خونریزی‌ها، ترورها و تحریم‌ها، و حتی بلایی چون زلزله، همه به خاطر این شعار شماست(؟!) لذا «بهتر است که شما از ترس مرگ، خودکشی کنید»، خفه شوید و صدایتان هم در نیاید و «قبل از آن که شما را به اسارت خود بکشند، خودتان تسلیم شوید»!

  • – در هر حال، ما چه شعار “مرگ بر امریکا” سر بدهیم یا ندهیم، نابودی دشمنان اسلام، مسلمین و بشریت، خواست عقلی و قلبی تمامی مردمان آزاده در جهان و به ویژه مسلمانان آگاه و بالاخص ایرانیان فهیم و غیور می‌باشد و اکنون که الحمدلله دوره‌ی حماقت، سفاهت، ذلت، تو سری خوری، تسلیم و بندگی ما به پایان رسیده، با جرأت تمام، در عمل و زبان، “مرگ بر امریکا” می‌گوییم، چنان که او (امریکا و انگلیس) از ابتدا “مرگ بر ایران و ایرانی” – “مرگ بر اسلام و مسلمان” را در عمل و زبان آغاز نمود.
  • -امروزه امریکا، با جسارت و وقاحت تمام، به صورت علنی، مسلمانان و از جمله ملت ایران را تروریسم می‌خواند و کشتار این ملت را حق قانونی خود اعلام می‌نماید، و در عمل نیز آن می‌کند که شاهد بوده و هستیم؛ بعد به ما می‌گویند: شما حتی شعارش را هم ندهید، چه رسد به ایستادگی و مقابله در عمل؟!

سیاست معاویه‌ای:

پس از آن که معاویه حکومت را غصب کرد، اعوان و انصار که به کفر خود و او یقین داشتند، پرسیدند: «چه کنیم؟ آیا پایان اسلام را اعلام کنیم، مساجد و منابر را تعطیل کنیم؟ اگر چنین کنیم که مردم می‌فهمند ما کافریم و ما را از حکومت به زیر می‌کشند، چرا که اکنون فریب خورده و تحت عنوان اسلام و خلیفه‌ی مسلمانان (حالا معدل 20 نشد، معدل 12) با شما بیعت کرده‌اند؛ و اگر تعطیل نکنیم که مسجد و منبر و وعظ و خطابه، همه را آگاه می‌کند، و باز مردم علیه ما می‌شورند و ما سقوط خواهیم کرد»؟!

معاویه لعنت الله علیه، گفت: «خیر، نه تنها مساجد و منبر باشد، بلکه بیشتر هم بشود؛ منتهی به خطبا بگویید: هر چقدر که دلشان می‌خواهد، از خدا و توحید بگویند، اما حق ندارند که کلمه‌ای از کفر و شاخصه‌های آن بگویند»! چرا که او می‌دانست، اگر مردم “دشمن شناس” نشوند و دشمنی خود را ظاهر نکنند، هر چقدر هم که نماز و قرآن بخوانند و روزه بگیرند و …، برای آنها فایده و برای سلطه‌ی معاویه‌ای، خطری ندارد. ملت احمق، سفیه و بی‌بصیرت، هر چقدر که دلشان می‌خواهد، ورد بگویند و خم و راست شوند، به حج و زیارت روند و دور دیواری بچرخند و یا دست خود را به ضریحی برسانند! هیچ اتفاقی برای استقلال و عزت آنها و سرنگونی نظام سلطه نمی‌افتد.

اسلام:

امروزه بهتر می‌فهمیم که چرا خداوند حکیم و سبحان، ابتدا به “لا إله” تصریح و تأکید نمود و هشدار داد، بعد به “الاّ الله”، و چرا «يَكْفُرْ بِالطَّاغُوتِ» را بر مقدم بر «يُؤْمِنْ بِاللَّهِ» بیان نمود.

پس با جرأت، شدت و گستردگی بیشتری، هم در عمل و هم در زبان و شعار می‌گوییم: «مرگ بر امریکا»؛ ما این “لا إله” را با شناخت مصادیق بارزش سر لوحه‌ی شعائر و آرمان‌های ارزشی خود قرار می‌دهیم، تا آن «الاّ الله” در وجود و جامعه‌ی ما محقق شده و تجلی یابد.

 

مشارکت و هم‌افزایی (سؤال به همراه نشانی لینک پاسخ، جهت ارسال به دوستان در فضای مجازی)

می‌گویند: موج منفی شعار “مرگ بر امریکا” سبب زلزله شد و علت دشمنی ‎های آمریکا با ایران  (ترور، تحریم و …) همین راهپیمایی‌ها و شعار‌ها علیه آمریکاست؟

http://www.x-shobhe.com/shobhe/8941.html