برای ارتباط جنسی خوب با همسرتان چه کارباید بکنید ؟

10 شهریور 1395 نظرات (0) بازدید :

امروزه خیلی از مشکلات خانواده ها و زوج ها نشأت گرفته از عدم روابط عاشقانه و بهره بردن جنسی حلال از یکدیگر (زوجین ) است که همین امر باعث طلاق و یا روابط نامشروع می شود که باید آموزش های لازم را در این زمینه به زوج ها ارائه کرد

ابتدا از دعا های که وارد شده از اهل بیت عصمت وطهارت در این زمینه بهره ببرید (رجوع شود به مفاتیح الجنان )

دوم آداب هم بستر شدن را اگر به دنبال نسل خوب و صالح هستید رعایت کنید

وسایل_تخریب_کننده رابطه جنسی که هرگز نباید در اتاق خواب باشند
1.عکس های خانوادگی را از اتاق خواب دور کنید

بر اساس تحقیقی که در مجله آمریکایی womens day منتشر شده است گاهی وجود عکس‌های خانوادگی در اتاق خواب این حس را به زوجین می‌دهند که در دید هستند و این موضوع باعث سرکوب تمایلات جنسی می‌شود.

همچنین دیدن تصاویر افراد دیگر تمرکز فرد در رابطه ی جنسی را از بین میبرد و خطر تصور شخص دیگر در حین رابطه را به وجود می آورد.

پس به هیچ وجه عکس کسی غیر خود و همسرتان را در اتاق خواب نگذارید
2.جای تلویزیون در اتاق خواب نیست

به گفته محققان ایتالیایی وجود تلویزیون در اتاق خواب میل جنسی را ۵۰ درصد کاهش می‌دهد. محققان پس از زیر نظرگرفتن ۵۲۳ داوطلب متوجه شدند زوج‌هایی که در اتاقشان تلویزیون دارند ۴ بار در ماه رابطه جنسی برقرار می‌کنند در حالی که این میزان در زوج‌هایی که تلویزیون در اتاق خوابشان ندارند.۲ بار در هفته یعنی ۸ بار در ماه است.

وجود تلویزیون در اتاق خواب فضای خصوصی اتاق خواب را تضعیف و ذهن را مشوش می کند

3.لباس های کثیف را داخل اتاق نگذارید

لباس‌های کثیف و جوراب‌هایی که بوی عرق می‌دهد را از اتاق خوابتان بیرون بیندازید، بدنتان اگر بوی عرق می‌دهد حمام کنید و اجازه ندهید نفستان بوی بد بدهد چون این موارد باعث کاهش میل جنسی می شود.

این صحنه و یا بوی بد لباس های کثیف مخرب میل جنسی است. همیشه برای لباس های چرک سبدی جداگانه در جایی غیر از اتاق خوابتان داشته باشید

4. موبایلت قاتل میل جنسیه

بازی با تبلت یا کار با گوشی‌های هوشمند گاهی به قدری زوج‌ها را سرگرم می‌کند که برقراری رابطه جنسی را از یاد می‌برند. سعی کنید وقتی وارد اتاق خواب می‌شوید تمامی تکنولوژی‌ها را کنار بگذارید و حواستان به همسرتان باشد.

امواج این وسایل هم تخریب کننده هستن

از تشک سفت استفاده نکنید

تشک سفت یکی از عوامل مخرب در رابطه جنسی است. سفتی تشک نه تنها می‌تواند باعث کمردرد شود بلکه روی رابطه جنسی هم اثر منفی می‌گذارد. بهتر است تشک نرمی انتخاب کنید تا خوابیدن روی آن مشکل ایجاد نکند.

⚜بهتر است از تشک ها طبی با درجه ی نرمی مناسب استفاده کنید