کانال رسمی تلگرام استاد حسن رحیم پور ازغدی

دیدگاه

لطفا دیدگاه خودتون رو بیان کنید:

  1. ابوالفضل گفت:

    با سلام … در مورد ظهور حضرت حجت خواستم مطلبی عرض کنم .رهبری فرمودند تا ۲۵ سال آینده اثری از اسرائیل نیست(سال ۲۰۳۲ ) .بنا بر روایاتی که شنیدم و نمیدونم چقدر صحت داره گروهی از یاران حضرت از ساکنین کرات دیگه هستن و تیر وتفنگ در آنها اثر نداره و چنان شیفته حضرت هستند که برای ما تعجب آور هست . با توجه به بحث رجعت از آخرت به دنیا فرض بالا هم که انتقالی از همین دنیا منتها از کراتی دیگر به زمین هست محتمل میباشد . برخی فضا نوردان معتقدند اونها میخان به ما کمک کنند منتها جهت پذیرش انسانها به عنوان میهمانان جلسه.حتی سعی دارن مانع از جنگ اتمی بشن. ودیدگاههای ماترالیسم ندارن .از طرفی دانشمندان روسی هم گفتند تا سال ۲۰۳۱ مابا موجودات فضایی ارتباط برقرار میکنیم
    حدس میزنم بین پیش بینی رهبری و دیدار زمینی ها با فضایی ها و نابودی
    اسرائیل ارتباطی باشه .گودرزی

  2. غلامرضا خادمی گفت:

    Gholamreza Khademi:
    متن کامل توضیحات دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو

    سعدالله نصیری قیداری دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران در پاسخ به انتقادات حسن رحیم پور ازغدی، عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی درباره سند ۲۰۳۰ ، توضیحات کاملی درباره سند ۲۰۳۰ ارائه کرد.

    متن کامل توضیحات دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو بدین شرح است:
    جناب آقای حسن رحیم پور ازغدی
    عضو محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی

    با سلام و احترام
    به فرخی و مبارکی ماه پر خیر و برکت صیام و قبولی طاعات و عبادات، به استحضار می‌رساند؛ پیرو بیانات اخیر جناب‌عالی در رسانه‌ها در ارتباط با چارچوب عمل جهانی آموزش ۲۰۳۰، و با هدف آگاهی و اشراف بیشتر افکار عمومی نسبت به این موضوع ؛ لازم آمد تا نکاتی چند را به اطلاع برسانم :
    ۱- در ارتباط با چارچوب عمل جهانی آموزش ۲۰۳۰، تا کنون هیچ تفاهم‌نامه، یا توافقنامه‌ و یا معاهده‌ای از طرف مقامات کشور امضا نشده است. اگر به سایت یونسکو مراجعه کنید ملاحظه می فرمائید که یونسکو سه نوع معیار حقوقی دارد که شامل کنوانسیون‌ها ، توصیه نامه ها و بیانیه ها است. در بین این سه معیار حقوقی که توسط دولتها امضا می شود فقط کنوانسیون‌ها هستند که توسط دولت‌ها امضا می‌شوند و فرآیند الحاق و اعلان آن به یونسکو نیز پس از تصویب مجالس کشورهای عضو صورت می پذیرد.
    بر این اساس، چارچوب عمل جهانی آموزش ۲۰۳۰ ، یک سند توصیه‌ای است و جنبه الزام‌آور برای کشورهای عضو ندارد .
    ۲- پیش نویس اولیه چارچوب عمل جهانی آموزش ۲۰۳۰ در مجمع جهانی آموزش که در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مه ۲۰۱۵ (۳۰ اردیبهشت تا ۲ خرداد ماه ۱۳۹۴) در کره جنوبی برگزار شد، ارائه گردید که در این جلسه هیاتی از جمهوری اسلامی ایران به ریاست آقای دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش وقت، نماینده‌ای از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، کارشناسی از وزارت امور خارجه و سفیر و وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی حضور داشتند. در این نشست، هیات ایرانی حمایت جمهوری اسلامی ایران را از چارچوب عمل جهانی آموزش ۲۰۳۰ اعلان کرد ولی درخواست کرد نظر به ضرورت عدم تعارض با قوانین و اولویت‌های ملی، “حق تحفظ” را برای جمهوری اسلامی ایران در خصوص بخش‌هائی از سند که به هر نحوی مغایر با ارزشهای ملی و دینی کشورمان تفسیر و تعبیر شود قائل شوند که این موضوع “در اسناد کنفرانس ثبت گردید”. همچنین در این نشست، جمهوری اسلامی ایران بندهائی از سند را که با قوانین کشور مغایرت داشت اعلان کرد و با رایزنی با برخی از کشورهای منطقه موفق شد آن موارد را از چارچوب عمل جهانی آموزش ۲۰۳۰، قبل از نهائی شدن حذف و یا جایگزین نماید.
    ۳- چارچوب عمل جهانی آموزش ۲۰۳۰ در میز گرد وزرای آموزش ۲۰۳۰ در سی و هشتمین کنفرانس عمومی یونسکو که در آبان ماه ۱۳۹۴ در مقر یونسکو در پاریس برگزار گردید، مورد تصویب نهائی قرارگرفت. در این نشست آقای دکتر فانی وزیر محترم آموزش و پرورش وقت کشورمان حضور داشتند که در آن جا نیز آقای دکتر فانی اعلام کردند: “سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ایران دارای اشتراکات بسیاری با چارچوب عمل آموزش ۲۰۳۰ است، جمهوری اسلامی ایران با رعایت حق تحفظ از چارچوب آموزش ۲۰۳۰ حمایت می کند و معتقد است این سند چارچوبی برای همکاری‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی است و به صراحت تاکید کردند: “بنده از هیات رئیسه درخواست می‌کنم نظر به ضرورت عدم تعارض با قوانین و اولویت های ملی، حق تحفظ ارائه شده از سوی جمهوری اسلامی ایران درخصوص بخش‌هائی از این سند که در اجلاس اینچئون ارائه شده است، عینا در اسناد مربوط به این اجلاس درج شود.” از همان زمان متن تحفظ ایران در سایت یونسکو ثبت گردید.
    ۴- با عنایت به آنچه که گفته شد، هیچ یک از اقدامات مربوط به چارچوب عمل آموزش ۲۰۳۰ مخفیانه نبوده است درواقع از زمانی که وزیر آموزش و پرورش، آقای دکتر فانی در اجلاس میزگرد وزرای آموزش برای تصویب نهائی آموزش ۲۰۳۰ شرکت کرد، گزارش شرکت ایشان و محورهای سخنرانی ایشان در وبگاه‌ها و مطبوعات کشور درج گردیده است که به راحتی قابل دسترسی است از سوی دیگر جلساتی که کمیته‌های آموزش و آموزش عالی کمیسیون ملی یونسکو در ارتباط با آموزش ۲۰۳۰ برگزار کردند، به طور شفاف و قابل دسترسی در سایت کمیسیون ملی قرار داده شده است (fa. Irunesco.org ).
    با این تمهید مایلم در خصوص برخی دیدگاه‌های جناب‌عالی مواردی را به استحضار شما برسانم: 👇

    @bashgahandishe

    ۱- جناب‌عالی در بیانات خود اشاره فرموده‌اید که آمریکا و انگلیس و صهیونیست‌ها این سند را نوشته‌اند. این درحالی است که سازمان یونسکو از سال ۲۰۱۱ توسط امریکا تحریم شده و علت آن هم به رسمیت شناختن عضویت کشور فلسطین در یونسکو بود. همچنین باید تصریح نمایم که رژیم غاصب صهیونیست جزو اعضای منزوی سازمان جهانی یونسکو است ( این وضعیت در پی تصویب دو قطعنامه سال ۲۰۱۶و ۲۰۱۷ شورای اجرایی یونسکو بر علیه رژیم اسراییل به عنوان قدرت اشغال‌گر سرزمین‌های فلسطین اشغالی موجب خشم و موضع‌گیری‌های خصمانه امریکا، انگلیس و اسراییل در یونسکو شد)
    ۲- لازم به ذکر است که یونسکو مانند شورای امنیت سازمان ملل متحد نیست که در آن قدرتهای بزرگ حق وتو و جهت‌گیری داشته باشند. بلکه بالعکس سازمان جهانی یونسکو به جهت اجماع کشورهای مختلف جهان به مکانی برای مقابله با تکسو نگری قدرتهای بزرگ تبدیل شده است و همین امر سبب انزوای این قدرت‌ها و تحریم یونسکو از سوی آنان شده است بنابراین موضوع تدوین چارچوب عمل جهانی آموزش ۲۰۳۰ به هیچ وجه ارتباطی محتوایی با جهت دهی و جهت گیری قدرتهای اشغالگر مانند اسراییل و آمریکا ندارد .
    ۳- این چارچوب عمل پس از طی شش مرحله جرح و تعدل، نهائی گردید که هر نسخه آن طی زمان‌های متفاوت به همه دولت‌های عضو یونسکو جهت ارائه نظر ارسال شد. در این مراحل برخی از بندها که با آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران سازگاری نداشت، طبق هماهنگی گسترده ای که توسط کمیسیون ملی یونسکو با وزارت امور خارجه، وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی صورت پذیرفت، بازنگری گردید و مجموعه نظرات پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران به دبیرخانه اسپک در یونسکو، ارسال شد.
    ۴- همانگونه که اعلام فرموید با استناد به اصل ۷۷ قانون اساسی، مجلس باید بر قراردادها نظارت کند، لیکن چارچوب عمل آموزش ۲۰۳۰، نه قرار داد و نه تفاهم نامه بوده است که مطابق با اصل فوق ضرورت نظارت مجلس را داشته باشد. مضافاً بر اینکه در اولین حضور رسمی جمهوری اسلامی ایران در ارتباط با چارچوب عمل جهانی آموزش ۲۰۳۰ یک نماینده از کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی حضور داشته است. همچنین هیأت تطبیق مصوبات مجلس، مصوبه شهریورماه هیأت دولت در ارتباط با آموزش ۲۰۳۰ را مغایر با قانون اساسی و سایر قوانین مرتبط ندانسته است.
    ۵- جناب‌عالی اشارت فرموده‌اید که در آسیا و اقیانوسیه کسی در ارتباط با آموزش ۲۰۳۰ قدمی برنداشته است، لازم به ذکر است پس از تصویب آموزش ۲۰۳۰ در یونسکو کلیه کشورها از جمله کشورهای اسلامی مانند مالزی، اندونزی، عربستان و قطر و … اجرای آن را از اول ژانویه ۲۰۱۶ مطابق با چارچوب عمل جهانی آغاز کرده‌اند. تنها کشوری که در ارتباط با چارچوب عمل آموزش ۲۰۳۰ حق تحفظ دارد، جمهوری اسلامی ایران است، لذا قبل از هر گونه اقدام به اجرای سند ۲۰۳۰ مصوب یونسکو و بر اساس تجربه ای که در ارتباط با برنامه “آموزش برای همه” داشتیم و قبلاً “سند ملی اموزش برای همه” نوشته شده بود، اقدام به تدوین چارچوب عمل ملی آموزش ۲۰۳۰ شد تا مواردی که با نظام ارزشی و اسلامی کشور مغایرت داشت، حذف گردد و مطابق با اسناد بالادستی مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، مجلس شورای اسلامی و سایر مراجع قانونی به بومی‌سازی آن پرداخته شود.
    ۶- جناب‌عالی در سخنان خود فرموده‌اید که در سند ۲۰۳۰ همجنس‌بازان می‌توانند کلاس آموزشی داشته باشند، جای شگفت است که فردی خردمند و دانشور در حوزه فرهنگ و اندیشه اسلامی سخن خلاف واقع بر زبان براند!، واقعا در کجای این چارچوب عمل ۲۰۳۰ ، این اصطلاح آورده شده است؟ اگر اصطلاحی در این سند باشد که در کشوری بخواهند در راستای همجنس‌گرایی تعبیر کنند، کدام سند بالادستی ما اجازه می‌دهد که در روند بومی‌سازی به آن پرداخته شود. حق تحفظ یک اقدام احتیاطی در همین راستا است. این اصطلاحات عیناً در برنامه آموزش برای همه بود و ۱۵ سال در ایران اجرا شده است. در کدام گزارش ما چنین اقدامی صورت گرفته است و کدام سازمان بین‌المللی بر مواضع ما اعتراض و یا تذکر داده است. 👇

    @bashgahandishe

    ۷- درجایی دیگر اشارت فرمودید که این سند در صدد ترویج آموزش جنسی برای کودکانی که به بلوغ نرسیده‌اند می‌باشد! مزید اطلاع‌تان در چارچوب عمل فقط یک بار به آموزش جامع جنسی اشاره شده است. سابقه این موضوع به اهداف توسعه هزاره برمی‌گردد که طی سالهای ۲۰۱۵– ۲۰۰۰ در همه کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران اجرا شد. یکی از اهداف توسعه هزاره، مقابله با بیماری‌های واگیردار، مالاریا، Hiv/ aids بوده است. در واقع این درخواست کشورهای افریقایی بود که نرخ بالایی از ویروس Hiv و ابتلا به ایدز داشتند و از یونسکو خواستند آنها را در زمینه ارائه آموزش‌های پیشگیرانه به دانش‌آموزان در دوره متوسطه یاری کند و بر اساس تجارب کشورها و با همکاری روانشناسان و متخصصین ارشد جهانی داده‌های اطلاعاتی و آموزشی در زمینه مدیریت بهداشتی دوران بلوغ و پیشگیری از مواد مخدر و … تهیه کند. لازم به ذکر است قبلا هم وزارت آموزش و پرورش ایران با همکاری وزارت بهداشت برخی از بروشورهای اطلاعاتی در زمینه پیشگیری از ابتلا به ایدز تهیه کرده بود و با همکاری مربیان بهداشت دبیرستان‌ها اطلاع رسانی موثری در این خصوص انجام شده است.
    ۸- نکته دیگری که شما اشاره کرده‌اید مربوط به فرهنگ صلح و عدم خشونت است و گفته‌اید: “تضمین صلح بدون خشونت را مطرح می‌کنند و حتی عزاداری برای امام حسین را خشونت می‌دانند. ”
    در کنار این تعبیر و تفسیرها آنچه در عمل اتفاق افتاده است این است که با پیگیری کمیسیون ملی یونسکو و نهادهای ذیربط سازمان جهانی یونسکو با ثبت جهانی آیین‌های تعزیه و عزاداری امام حسین (ع) در قالب همه سنت‌های محرم و صفر در شهرهای مختلف ایران در سال ۱۳۸۹و همچنین ثبت جهانی مشهد اردهال (قیام عاشقان خاندان اهل بیت به خون‌خواهی سلطان علی بن امام محمد باقر (ع)) در فهرست میراث معنوی جهان؛ احترام و احتشام ویژه به اهل بیت و جاودانگی و آزادگی قیام عاشورا را در سطح جهان ابراز کرده و همین امر سبب شده است تا در موسم محرم طیف وسیعی از گردشگران خارجی جهت حضور در مراسم عاشورای حسینی ازکشورهای مختلف غربی و شرقی به ایران سفر کنند و مروج فرهنگ ظلم ستیزی ایرانیان باشند.
    ۹– جناب‌عالی در بیانات خود فرمودیده‌اید که چارچوب عمل ملی آموزش ۲۰۳۰ را کمیسیون ملی یونسکو نوشته‌ است و اسناد بالادستی کشور دور زده شده است. لازم است به اطلاع جناب‌عالی برسانم فقط مقدمه و پیشگفتار این چارچوب عمل توسط این کمیسیون نوشته شده است. نقش کمیسیون ملی یونسکو بر اساس اساسنامه قانونی آن فقط هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی ذیربط در تدوین اینگونه اسناد است. نهادهای ملی که عهده دار هر یک از موضوعات مربوط به آموزش هستند با همکاری متخصصان ارشد کشور و با توجه به اسناد کلان بالادستی نظیر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقشه جامع علم و فناوری کشور آن را تهیه کرده اند که این امر را می‌توانید در بخش آغازین گزارش کار گروه‌های ملی که در چارچوب عمل ملی آموزش ۲۰۳۰ آورده شده است، ملاحظه فرمایید.
    ۱۰- نکته دیگری که جناب‌عالی اشاره کرده‌اید نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس در تدوین چارچوب عمل ملی آموزش ۲۰۳۰ است. اولاً اینکه پیشینه چارچوب عمل ملی آموزش ۲۰۳۰ به “برنامه آموزش برای همه” بر می‌گردد. در سال ۱۳۸۳ “سند ملی آموزش برای همه” نوشته شد و توسط دولت تصویب و اجرا گردید و در آن زمان هم به مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه نشد. ثانیاً ضمن احترام به جایگاه رفیع این دو نهاد قانونی، کمیسیون ملی یونسکو طبق ماده ۱۳ اساسنامه خود موظف است با همکاری نهادهای دولتی، اسناد متناظر با اسناد نهادهای بین‌المللی را تهیه کند. البته همه ما بر این نکته واقفیم که شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست‌گذار و دیدبان کلان فرهنگی کشور است و تاکنون اسناد بالادستی مهم و مؤثری را تدوین و تصوب کرده است که بر مواردی مثل آموزش ۲۰۳۰ دست بالا دارد. لازم به ذکر است که در ارتباط با آموزش ۲۰۳۰، سندی نوشته نشده است، بلکه تفسیری ملی از یک چارچوب عمل جهانی مطابق با نظام ارزشی کشور و همین اسناد بالادستی توسط معتمدین جمهوری اسلامی انجام شده است. در واقع فرض بر این بود که نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نیز نقشه جامع علمی کشور لحاظ شده است و قرار است چارچوب عمل ملی آموزش ۲۰۳۰ ذیل این اسناد بالادستی بومی‌سازی و اجرا شود.
    در فرجام سخن و در ایامی که آراسته به عطر و بوی ماه مبارک رمضان است امیدوارم با سعه صدر و فرزانگی و خردمندی که از سال‌ها تلاش حضرتعالی در ترویج اندیشه اسلامی و ایرانی سراغ دارم؛ بار دیگر با نگاهی موشکافانه و ژرف محتوای سند مذکور را مطالعه و ما را از رهنمودهای خویش بی‌نصیب مگذارید .

    جهان یادگار است و ما رفتنی به گیتی نماند به جز مردمی

    سعداله نصیری قیداری
    دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو

    ۷- درجایی دیگر اشارت فرمودید که این سند در صدد ترویج آموزش جنسی برای کودکانی که به بلوغ نرسیده‌اند می‌باشد! مزید اطلاع‌تان در چارچوب عمل فقط یک بار به آموزش جامع جنسی اشاره شده است. سابقه این موضوع به اهداف توسعه هزاره برمی‌گردد که طی سالهای ۲۰۱۵– ۲۰۰۰ در همه کشورها از جمله جمهوری اسلامی ایران اجرا شد. یکی از اهداف توسعه هزاره، مقابله با بیماری‌های واگیردار، مالاریا، Hiv/ aids بوده است. در واقع این درخواست کشورهای افریقایی بود که نرخ بالایی از ویروس Hiv و ابتلا به ایدز داشتند و از یونسکو خواستند آنها را در زمینه ارائه آموزش‌های پیشگیرانه به دانش‌آموزان در دوره متوسطه یاری کند و بر اساس تجارب کشورها و با همکاری روانشناسان و متخصصین ارشد جهانی داده‌های اطلاعاتی و آموزشی در زمینه مدیریت بهداشتی دوران بلوغ و پیشگیری از مواد مخدر و … تهیه کند. لازم به ذکر است قبلا هم وزارت آموزش و پرورش ایران با همکاری وزارت بهداشت برخی از بروشورهای اطلاعاتی در زمینه پیشگیری از ابتلا به ایدز تهیه کرده بود و با همکاری مربیان بهداشت دبیرستان‌ها اطلاع رسانی موثری در این خصوص انجام شده است.
    ۸- نکته دیگری که شما اشاره کرده‌اید مربوط به فرهنگ صلح و عدم خشونت است و گفته‌اید: “تضمین صلح بدون خشونت را مطرح می‌کنند و حتی عزاداری برای امام حسین را خشونت می‌دانند. ”
    در کنار این تعبیر و تفسیرها آنچه در عمل اتفاق افتاده است این است که با پیگیری کمیسیون ملی یونسکو و نهادهای ذیربط سازمان جهانی یونسکو با ثبت جهانی آیین‌های تعزیه و عزاداری امام حسین (ع) در قالب همه سنت‌های محرم و صفر در شهرهای مختلف ایران در سال ۱۳۸۹و همچنین ثبت جهانی مشهد اردهال (قیام عاشقان خاندان اهل بیت به خون‌خواهی سلطان علی بن امام محمد باقر (ع)) در فهرست میراث معنوی جهان؛ احترام و احتشام ویژه به اهل بیت و جاودانگی و آزادگی قیام عاشورا را در سطح جهان ابراز کرده و همین امر سبب شده است تا در موسم محرم طیف وسیعی از گردشگران خارجی جهت حضور در مراسم عاشورای حسینی ازکشورهای مختلف غربی و شرقی به ایران سفر کنند و مروج فرهنگ ظلم ستیزی ایرانیان باشند.
    ۹– جناب‌عالی در بیانات خود فرمودیده‌اید که چارچوب عمل ملی آموزش ۲۰۳۰ را کمیسیون ملی یونسکو نوشته‌ است و اسناد بالادستی کشور دور زده شده است. لازم است به اطلاع جناب‌عالی برسانم فقط مقدمه و پیشگفتار این چارچوب عمل توسط این کمیسیون نوشته شده است. نقش کمیسیون ملی یونسکو بر اساس اساسنامه قانونی آن فقط هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی ذیربط در تدوین اینگونه اسناد است. نهادهای ملی که عهده دار هر یک از موضوعات مربوط به آموزش هستند با همکاری متخصصان ارشد کشور و با توجه به اسناد کلان بالادستی نظیر سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نقشه جامع علم و فناوری کشور آن را تهیه کرده اند که این امر را می‌توانید در بخش آغازین گزارش کار گروه‌های ملی که در چارچوب عمل ملی آموزش ۲۰۳۰ آورده شده است، ملاحظه فرمایید.
    ۱۰- نکته دیگری که جناب‌عالی اشاره کرده‌اید نقش شورای عالی انقلاب فرهنگی و مجلس در تدوین چارچوب عمل ملی آموزش ۲۰۳۰ است. اولاً اینکه پیشینه چارچوب عمل ملی آموزش ۲۰۳۰ به “برنامه آموزش برای همه” بر می‌گردد. در سال ۱۳۸۳ “سند ملی آموزش برای همه” نوشته شد و توسط دولت تصویب و اجرا گردید و در آن زمان هم به مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه نشد. ثانیاً ضمن احترام به جایگاه رفیع این دو نهاد قانونی، کمیسیون ملی یونسکو طبق ماده ۱۳ اساسنامه خود موظف است با همکاری نهادهای دولتی، اسناد متناظر با اسناد نهادهای بین‌المللی را تهیه کند. البته همه ما بر این نکته واقفیم که شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاست‌گذار و دیدبان کلان فرهنگی کشور است و تاکنون اسناد بالادستی مهم و مؤثری را تدوین و تصوب کرده است که بر مواردی مثل آموزش ۲۰۳۰ دست بالا دارد. لازم به ذکر است که در ارتباط با آموزش ۲۰۳۰، سندی نوشته نشده است، بلکه تفسیری ملی از یک چارچوب عمل جهانی مطابق با نظام ارزشی کشور و همین اسناد بالادستی توسط معتمدین جمهوری اسلامی انجام شده است. در واقع فرض بر این بود که نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی، در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و نیز نقشه جامع علمی کشور لحاظ شده است و قرار است چارچوب عمل ملی آموزش ۲۰۳۰ ذیل این اسناد بالادستی بومی‌سازی و اجرا شود.
    در فرجام سخن و در ایامی که آراسته به عطر و بوی ماه مبارک رمضان است امیدوارم با سعه صدر و فرزانگی و خردمندی که از سال‌ها تلاش حضرتعالی در ترویج اندیشه اسلامی و ایرانی سراغ دارم؛ بار دیگر با نگاهی موشکافانه و ژرف محتوای سند مذکور را مطالعه و ما را از رهنمودهای خویش بی‌نصیب مگذارید .

    جهان یادگار است و ما رفتنی به گیتی نماند به جز مردمی

    سعداله نصیری قیداری
    دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو

  3. ناشناس گفت:

    سلام استاد، سند ۲۰۳۰ رو سازمان ملل صادر کرده و شما مدعی هستید انها تحت نظر قدرتهای بزرگ هستند. حتی اگر شما درست هم بگوئید که اینطور نیست، بحر حال سازمان ملل صادر کرده. شما تو حرفهاتون به طعنه میگین که اینا (مبتکران سند) خودشون را مردم جهان میدونن. انهاییکه که توی سازمان ملل سند را امضاء کردند ، اکثریت نمایندگان کشورهای عضو ازجمله دولت ایران که منتخب ملت ایران هم هست بوده اند. اگر انها مردم جهان را نمایندگی نمیکنند و مورد تمسخر شما هستند پس بفرمائید چه کس یا کسانی نماینده مردم جهانند؟
    مجلس شورای اسلامی که تنها منتخب بخشی از جامعه ۸۰ میلیونی ایران است قوانینی تصویب میکند که ای کاش جنابعالی خیلی کمتر از اینکه به سند ۲۰۳۰ الطفات فرمودید به فقط چنتای انها نگاهی میکردید که ماهیتا چگونه اند و سرنوشت اجرای انها چه میشود.
    بطور مثال پشت قبض گاز منزل خود را قراعت بفرمائید و ببینید که از شما برای هر متر مکعب گازی که مصرف میکنید مبلغی بابت توسعه شبکه گازرسانی پول میگیرند. و این یعنی مشارکت در پروژه. انگاه، وقتی پروژه بدست توانای قرارگاه خاتم الانبیاء با قیمت دلخواه انجام میشود درامد حاصله به جیب شرکت گاز که ازقضا سپاه در ان شریک است میرود و مردمی که در سرمایه اولیه سهام داشتند فراموش میشوند. این در بدو امر مصوبه مجلس را داشته است.
    از این دست الی ماشالله هست که متاسفانه به چشم شما نمیاید.
    اما سند ۲۰۳۰ از منظر هر اهل فنی یعنی پایان بهره کشی فرد از فرد در کشورهای در حال توسعه. یعنی پایان رانتخواری و یعنی اغاز شایسته سالاری.
    وقتی سند ۲۰۳۰ را مرور میکردم بنظر میرسید که دست امام عصر روحی فدا از استین سند ۲۰۳۰ خارج میشود.
    یکبار هم با بیطرفی قراعت بفرمائید.

  4. ناشناس گفت:

    اقای دکتر سلام درسند۲۰۳۰موضوع جنسیت مورد بحث است نه اینکه موضوع جنسی خواهشمند شما اول سندرامطالعه بکن بعد درباره ان بحث کن .واقعا ازشما دکترمملکت بعید اس

  5. عباس ادیبیان گفت:

    سلام. استاد رحیم پور ازغدی.گاهی به سخنان شما گوش می دهم. بسیار زیبا و جذاب و منطقی است واقعا ایمان شما قابل توجه وستایش است من هم تا بحال برای خدا کار های انجام داده ام ولی شب وقت حساب خوب که فکر کانال خبری
    شورای ویژه فضای مجازی ستاد مرکزی
    دکتر حسن روحانیمیکنم متوجه می شوم که بیشتر برای رضایت خودم بود است. رضای خدا بهانه ای برای ارضای خود است. عزیزم خیلی مطمئن حرف می زنی انشاءالله که همان باشی که مدعی هستید. اگر همه امتیاز و امکانات و ابزار های مختلف که در اختیار شما قرار گرفته است از شما گرفته شود آیا باز با همین اطمینان حرف می زنید یا اینکه دنبال اتهام زدن به آن مارگیر بغدادی می گردید. واقعا اژدها را بسته آید به من که شیطان از نزدیک حمله می کند. از زبان نزدیکان و خانواده. انشاءالله که حضرت عالی اینطور نیستید. خدا نگهدار تان باشد. ادیب. خطی بر آب

  6. اشکان گفت:

    سلام به جناب رحیم پور سوالاتی درباره ی فرقه یک یمانی داشتم لطفا راهنماییم کنید از هر کس پرسیدم جواب قانع کننده ای نگرفتم ممنون

  7. سجادی گفت:

    سلام…بنده دانشجوی برق دانشگاه امیرکبیر هستم…این روز ها کتابی به دستم رسید با نام ” اعترافات شکنجه شدگان ” نویسنده : یرواند آبراهامیان و ترجمه ی رضا شریفها …یا توجه به محتوای کتاب درباره اعدام منافقین در سال ۶۷ و با توجه به این که استاد رحیم پور در چند روز گذشته صحبت هایی در باره ی این موضوع داشتن… میخوام اگر میشه درباره این کتاب و نویسنده ی اون و همچنین مقدار صحتش اگه بشه یا صحبت کنن یا نمیدونم یه راه ارتباطی ای به من داده بشه ک نظر ایشونو بدونم در باره ی این کتاب چون واقعا الان حداقل حدود ۱۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه ما با خوندن این کتاب در این چند روز براشون شبهاتی پیش اومده ک دارن خودآگاه یا ناخودآگاه بر ضد نظام تبلیغ میکنند و من و دوستانمم متاسفانه به دلیلی اطلاع نداشتن درست نمیتونیم پاسخ جامع و درستی بدیم بهشون…طلفا اگر میشه به ایمیل بنده یه پاسخی بدین .یه راه ارتباطی ای با ایشون..یا اگر صحبتی درباره این کتب یا مشابهش داشتن بهم معرفی بشه..ممنون و امیدوارم از این طریق بتونم نتیجه بگیرم..با تشکر..

    • ناشناس گفت:

      گشتم نبود، نگرد نیست،
      استاد ازغدی هم اگه بخواد پاسخ بده متوسل میشه به صغری و کبری چیدن که هیچ منطقی هم مثل بقیه حرفهاش پشتش نیست. مثل اوجاییکه میگه اریاییها ادرار گاو را به نیت تبرک و … میخوردن. نمیگه که همین الان توی همین دنیای امروز شیعیانی هستن که میگن پیامبر شیر داد به نوزاد، اب دهانش مداوا کرد، ادرارش از هر عطری معطرتربود. در واقع انچه در بخش خرافات از توی تشیع میاد بیرون رو بجای اینکه بره بگه این چیزها را به اسلام نبدین مردم فراری میشن میچسبونه به نژاد اریایی. اما نمیدونه که کورش را قبلا هم خیلیها از جمله بخشی از صفویه خواستن انکار کنن و نشد. حالا هم بجای اینکه ببینه کورش چه کرد که کورش شد، چون نمیتونه اون باشه باهاش مقابله میکنه. یعنی جهل در مقابل عقلانیت صف میکشه

  8. امیر احمد گفت:

    🏳 🏳 💫 🏳 🏳
    سلام علیکم ،
    با عرض تهنیت به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب المرجب و نزدیکی میلاد حضرت علی علیه السلام ، حضرت جوادالائمه و دیگر امامان بزرگوار شیعی ، با توجه به هجوم نشانه های پر شمار ظهور و کامل شدن نشانه های دهگانه ، لازم دانسته تا در این برهه خطیر از زمان به استحضار بزرگان ، منتظران و آزاده گان کشوری برساند که این کاتب ، امیر احمد ، سید حسنی ، سالک خطبه البیان ، موضوع وصیت رسول گرامی اسلام ، فرزند عباس ، صاحب پرچم های سیاه خراسان ، اولین نشانه ظهور که بر طمع ، تبانی و خیانت معاندان ظهور در مشهد از مردمان تحریف ، محصور و غارت گردید ، و سپس به مسلوب خطبه البیان امیر مومنان علیه السلام ملقب و اولین نشانه از نشانه های دهگانه خطبه افتخاریه ایشان گشت و نهایتا به لطف کردگار و در پی مکاشفه های پر شمار در طالقان مورد اجابت ائمه اطهار ، سردار شعیب ابن صالح و فرشتگان الهی واقع گردید .

    نظر بر اینکه شرح کامل حوادث مشهد ، طالقان و تبرستان و بطور کلی شرح حال ، گذشته و آینده این سالک در احادیث پر شمار شیعی با نام خراسانی ، حسنی ، فرزند عباس ، و گاهاً با نام قائم ، بر مومنان و اهل حدیث روایت گشته ، تصدی اوقات مومنان را جایز نداند و لیکن اضافه می نماید که این سالک ، شروری مهربان و خیری شرورم ، پس در چهره من ، سفیدی ، سیاهی و کبودی نقش بسته است ، سخنور نیستم و سخنرانی ندانم ، پس گزیده گویم و در این برهه خطیر از زمان منتظران را در تقابل با فتنه های جاری و گسترده آتی به یاری طلبیده و تاکید مینماید که مبارزه با دسیسه ها و فتنه های جاری جز به یاری پروردگار میسر و ممکن نخواهد بود. باشد تا منتظران ، میهن دوستان و آزاده گان حفظ و حراست از گنجینه های ظهور را میسر ساخته و در تقابل با معاندان و غاصبان حقوق خود ، مرا یاری دهند .

    • خداوند ساکتان عالِم را ببخشاید و بیامرزد و یاوران را خیر فراوان عطا فرماید . دارالمومنین گرگان را ، از بلایای آخرالزمان محفوظ بدارد .
    آمین یا رب العالمین

    • در آشکار حق ، خداوند مردان خود را به سوی مراکز مذهبی گرگان هدایت فرماید . منتظران چون به مسجد جامع گرگان در آیند ، جماعتی خالص ، مومن و مطلع یابند ، پس صبور ، حلیم و بردبار باشند ، خداوند حق و واقع را بر مردان خود آشکار خواهد نمود .
    آمین یا رب العالمین .

    • مومنان و منتظران را توصیه دارد تا در تمیز و تشخیص حق از باطل به احادیث شیعی وارد و در این مبارزه از فرامین ائمه اطهار پیروی نمایند .
    آمین یا رب العالمین .

    • بدلیل موانع پر شمار در نشر واقع ، منتظران و مومنان را توصیه دارد تا تلاش مضاعف در نشر موضوع و اطلاع رسانی نموده و در انجام این مهم ، به جمکران ، قائم شهر ، دیلمان و نیشابور ، عنایت ویژه مبذول دارند .
    آمین یا رب العالمین .

    • بر ایرانی و مسلمان تکلیف است تا در اتحاد و اقتدار و تحت فرامین رهبری معظم و مدبر کشور اهداف غائی انقلاب را به پایان رسانیده و زمینه ظهور منجی بشریت را به حول و قوه الهی به انجام و اتمام رسانند .
    آمین یا رب العالمین .

    • بر شما تکلیف است که قدر خود و نعمات الهی بدانید و به یاری شیعیان و مسلمانان بشتابید و مهیا دفاع گردید که جنگ و بحرانی عظیم ، منطقه را به سیطره خود در خواهد آورد ، بشتابید و بر حصول توفیق مهیا قیام گردید .
    آمین یا رب العالمین .

    مجددا ، عید سعید باستانی را به عموم پارسیان ، اقوام و ملل خراسان بزرگ و ایرانیان خارج از کشور تبریک و تهنیت گفته و میهن دوستان را به بازگشت کشور به اقتدار باستان و حاکمیت جهان بشارت دارد .

    لا حول و لا قوه الا بالله
    سید امیر احمد خدابخش
    دوازدهم فروردین ماه
    دارالمومنین گرگان

    منتظران جهت مشاهده نشانه های دهگانه ، احادیث و اخبار مرتبط ، به کانال تلگرام این کاتب ،
    ( لا حول و لا قوه الا بالله )
    مراجعه نمایند .

    @laholevalaghovatehellabellah

  9. ناصر عنایت گفت:

    سلام بر استاد صادق . شیعه علی ع . توانایی به دانایست . تکلیف بر شما که اشنا به مشکلات مردم کشور هستید و تحصیلات حوزه و دانشگاهی دارید . کاندید ریاست جمهوری شوید . این خواسته لبیک گوی خمینی دهه شصت است . الله اکبر .

  10. رضا حداد پیرمرد65ساله همراه09301961512 گفت:

    سلام خداقوت چندسوال ازخود استاددارم عنایت فرماییدشماره ثابت یاهمراه ایشان را

    • دهقان گفت:

      سلام ودرود وادب با توجه به سخنان قابل تاملی که درمورد احترام به انسان وحرمتش میفرماید خیلی امید دارم تانزدیک باشماصحبت کنم بخاطراینکه دل شکسته ای هستم وامید دارم ب صحبت کردن ازنزدیک باشماگره ی ان حل شودوامیدملاقات باشماردارم اگه امکان لطف باشه باتشکروممنون