جمعه روز نه به اشرافیت

26 اردیبهشت 1396 نظرات (2) بازدید :

به نام پروردگار عالمیان

هر روز روز مبارزه است

مبارزه حق بر علیه باطل

در تمام دوران یاران حق اندک بودند اما قوی

علی ابن ابیطالب خانه نشین شد . فاطمه زهرا مورد ضرب و شتم حرامیان قرار گرفت . حسن بن علی با مظلومیت تمام بدست همسر خویش مسموم و شهید شد و حسین بن علی سر از بدنش جدا شد .

ابوذر ، سلمان ، مقداد ، تمار ، مالک ، کمیل ، حبیب ، عمار و … یاران اندک پیامبر و علی هستند اما سرنوشت ساز ، اما خوش نام ، اما در راه حق استوار ، آنها همیشه با حق بودند و ماندند .

آنها ظلم و ستم را تحمل نکردند و بخاطر خالق خود در رکاب پیامبر و امام زمان خود دائم در جهاد بودند چه جهاد اکبر چه جهاد اصغر .

امروز ما نخواهیم گذاشت یاران علی بن ابیطالب تنها بمانند مگر ما اهل کوفه هستیم مگر ما را میشود با زر و سیم خرید  مگر میشود بخاطر پست و مقام دنیایی خالق خود را بفروشیم .

در حال حاظر شاهد آنیم که کسانی لباس پیامبر را بر تن دارند اما سیره آن حضرت را خیر .

کسانی که بخاطر قدرت و ثروت حاضرند  دین و دنیای خود را به حراج بگذارند کسانی که مانند معاویه ها و عمروعاص ها وعده های پوچ و تاریخ مصرف گذشته می دهند و دروغ را در تبلیغات خود استفاده میکنند تا صراط مستقیم را غبارآلود کنند .

کسانی که حرف از حق می زنند اما به حق پشت میکنند .

کسانی که گرفتار دنیا شده اند و در باتلاق دنیا غرق شدند.

کسانی که وقتی تعداد زیادی ایرانی مظلوم در حادثه تلخ منای مکه شهید و زخمی شدند سکوت کردند و به خاطر منافع شخصی خود حرفی نزدند و اعتراضی نکردند .

کسانی که وقتی به دو نوجوان در جده خیلی بی رحمانه تجاوز شد و سکوت کردند و سکوت .

کسانی که وقتی در تفلیس زنان ایرانی را در عام لخت و عریان کردند نه حرفی زدند و نه واکنشی نشان دادند .

کسانی که در اعتراض به معدنچیان و کارگران بی گناه و زحمت کش که به وضع موجود ابراز نارضایتی کردند با انها به شدت برخورد شد و تهدید به اخراج شدند .

کسانی که در برابر دشمنان ملت ایران زانو زده و در برابر خیرخواهان ملت یقه چاک میکنند .

کسانی که از دشمنان اسلام دفاع کرده و آنها را حق میپندارند اما به جوان مومن و متدین ناجوانمردانه حمله ور میشوند .

کسانی که دنبال وام های میلیاردی و حقوق های سر به فلک کشیده هستند اما درد مردم را فراموش کرده اند . آیا با شکم سیر و مملو از حرام میتوان به فکر محرومین و فقرا بود ؟

کسانی که به اسم دین بی دینی میکنند کسانی که خون مردم را در شیشه کرده اند کسانی که خود را علامه دهر و مردم را نادان میپندارند .

کسانی که در کاخ های خود نشسته و کوخ نشینان را فراموش کرده اند و با مال اندوزی خود کوخ نشینان را فقیر تر و فقیر تر میکنند .

کسانی که میخواهند آزادی بیاورند ، چه آزادی ای ؟ آزادی بیان ؟ آنها که دهان ها را خرد میکنند ، آنها که منتقدان را بی عقل و نادان و بی شناسنامه می خوانند .

آنها دنبال آزادی هستند که مدارس ما را سکولار و جامعه ما را با الگو برداری از فرهنگ بی بند و بار غرب ، فرهنگ ایرانی اسلامی را از بین ببرند و جامعه را به فساد بکشانند و خانه و خانواده را از بین ببرند .

مگر نمی بینیم در حال حاضر خیانت به همسر ، خود فروشی ها ، خودکشی ها را

مگر نمی بینیم غرب گرفتار چه مشکلاتی می باشد ./

دوستان امروز جنگ حق بر علیه باطل هست . جنگ حق بر علیه دروغ گویی و اشرافیگری

امروز باید با فکر و بصیرت رای داد .

جمعه روز نه به اشرافیت است .

سعید گلچین